Saturday, May 14, 2011

HAppy BEsday TO mE...

 Salam..
Hepi besday to me..hehe over sorang2 ..bkn apa rasa seronok sgt..Syukur pada Allah swt kerana memberi hambamu ini kesempatan untuk menyambut hari lahir ke 25 thn..Moga diri ini  mkn dekat padaNYa...diberi kejayaan dan kebahagian didunia dan akhirat.Amin

Hari nie Genaplah umurku..25 thn..Rasa mcm dah tua...n dah bole kawen.. :p

So...Hari ni minta mama masak laksa sbb tgh berdiet so no cakes!!!!..hrni mkn bihun ngan kuah laksa je..bila berdiet tak leh over2 makan...Ikutkan nak ja makan spageti ke..Nasi tomato ke..tp tak leh..kena bertahan mulai sekarang!!!.Target nak badan slim mcm zaman muda2 time blajo d matrikulasi hehe..
Sedih tau org kata chubby.. paha mcm drumstikk chicken la......huhu cian kan..Disebabkan saya ni kecil molek orangnya..bdn tak leh berisi sgt..nnti nampak kembang...
So alhamdullilah dalam 20 hari ni dah turun 3 kg tau
dari 60kg ke 57kg...Nak tau rahsia???Kna jog n tak leh mkn malam....:D  dan saya cuba produk Herbalife...mmg berkesan..InsyaAllah..Masalah saya ni..metabolisme rendah..kalo jog sebelum ni tak pernah turun berat badan..betis je kecik..spare tayar mkn mengembang...haha..So skrg target nak turun sehingga 47 kg..kalo berjaya nti saya akn promote Herbalife besar2an...hahaha...
k salam...



Hewpi Besday to me...


image from goggle image
 Nila feveret ku...choc.Indulgence..AAAA....







2 comments:

  1. try guna dr rozmey. rmai dh krus. murah je. bukan ahli rm 200. ahli rm150 kot. hehe..

    ReplyDelete